onsdag 23 juni 2010

shine





jag försöker och förösker att få fram en snygg header men det går inte, jag försöker också lära mig hur man kan designa själva bloggen och jag förstår verkligen inget! sen så är jag lite lat nu när jag kommit hem efter jobbet på dagarna, så jag ligger mest i soffan och gör inget alls. Men någon gång ska jag fixa en snygg blogg, det vill jag lova och jag ska kämpa som en galning för det!
Idag var iallafall den första soliga dagen i kyliga och blåsiga Östersunsd, så otroligt skönt! hoppas det blir mer soliga dagar så kanske min knall vita hy kan få lite fin brun färg haha!
nu ska jag sova, natti!

4 kommentarer:

Towe sa...

sv: tack så mycket! :D

Erika sa...

Jag fyndade det på tradera =)

emma sa...

sv. wow, oj, TACK så jättejättemycket verkligen!! :)

Jennifer sa...

sv; Tusen tack :) och jag måste ju säga att dina bilder är helt fantastiska!