söndag 20 juni 2010


inte blivit mycket uppdaterande här i helgen, jag har nämligen varit barnvakt åt lillebror min. Så i helgen har det spelats kortspel, Buzz på playstation och några timmars lek på badhuset, hur skoj som hellst!

sedan är jag less på min stationära dator som jag sitter och redigerar vid, oskön stol tillsammans med en seg dator är inte så roligt, så nu när jag ska jobba på min mors jobb i några veckor så sattsar jag på en macbook PRO, ska bli så härligt att kunna ha en egen bärbar dator som jag kan sitta med var som hellst och redigera bilder!

just nu sitter jag på mammas bärbara och försöker få till en lite roligare design på min blogg, just nu är den otroligt tråkig och oinspirerande haha, vi får se hur det går, hej så länge :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du iaf en läsare minst :D

Kissie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
alice sa...

svar: stort tack! :) du är sjukt duktig!

Lova sa...

shitt vad duktig du är på att fotografera ! :)
såg att du hade kommenterat Elin Kero (nevnarien) att du hade lite besökare.. ? men det var ett inlägg långt bak visserligen. Ville bara informera att du har iallafall fått en ny besökare nu ! :)