torsdag 8 juli 2010





Jag har hittat en liten söt äng och där vill jag fotografera, den är full med fina blommor! planen är att jag ska fotografera min syster där, men jag måste komma på hur jag vill att bilden ska se ut, alltså vad ska hon ha för kläder, smink, håruppsättning osv? även vilket utsnitt jag vill ha på bilden.
det som gäller utseende är jag inte alls bra på, så det väntar jag lite med och ska nog prata lite med henne om hon har någon idé. det jag däremot har gjort är att jag åkte till ängen för att testa hur utsnittet på själva bilden skulle se ut, alltså vart jag skulle ta den, vilket perspektiv jag skulle ta den med och hur mycket av modellen man skulle se osv!
men självklart gick det inte som jag ville, först hittade jag inte fjärrutlösaren till kameran, sen när jag kommer dit så kryllar det av mygg som bet mig tills jag blev tokig, haha.
men det är sådant man får ta, förhoppningvis blir nog den fotograferingen av snart, ska tjata på henne haha :)



Inga kommentarer: